søndag den 13. maj 2012

Confessions of a Fan

Jeg tænkte jeg skulle starte bloggen med min trosbekendelse som scrapper. Alle scrappere har vel sine favoritter. Selv er jeg ikke sikker på hvilken stil jeg har og kalder mig ofte stilforvirret. Der er imidlertid ingen tvivl om hvilke produkter jeg ikke kan eller vil undvære. Der er specielt to producenter/kunsterne jeg bruger til alt. Altid. Hele tiden:


- Tim Holtz: Ingen over og ingen ved siden når det gælder farver, dies, stempler og pynt. Tim er kongen i scrapbookland og jeg var så heldig at møde ham da han besøgte Norge tidligere i år. Det skulle egentlig også bare mangle...manden har jo mine penge.


Efter mødet med His Timness løb jeg hjem og lavede tags. Stærkt inspireret.


- Graphic 45. Jeg elsker Graphic 45s papirer og kan næsten ikke lave et kort uden at bruge dem. Det er så utroligt inspirerende, og det er ingen hemmelighed at det er de lidt mere burleske papirer jeg foretrækker. Damer med vinger eller optræk i ryggen, flyvende grise og apoteker med udvidet varesortiment er lige mig. Og farverne er så delikate. Love it!

To eksempler hvor jeg har brugt produkter fra både Graphic 45 og Tim Holtz. Først et kort med dame med optræk. Blomsten er hjemmelavet med god hjælp av en Tim Holtz-dies.


Til slut et lille fuglebur som er lavet ved hjælp af endnu en dies fra Tim Holtz (og med en god tutorial fra: http://hobbykrokenmiin.blogspot.com/2011/03/tutorial-fuglebur.html). Jeg lavede også en mere traditionel version med en fugl i, men når man nu har damer med vinger, så måtte jeg bare sætte en af dem i bur. Er hun ikke skøn derinde?



Tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. Det ble bra :-) Fine produkter!

    SvarSlet
  2. Grattis Mai-Britt! Dette var en usedtvanlig lækker blogg. Den er morsom å lese også, selv for en som ikke er spesielt opptatt av papir, såfremt ikke jeg trenger et spesielt kort ol. til spesielle anledninger - og da kjøper jeg dem av deg, ferdig laget :)! Lykke til, måtte det bli den mest populære papirbloggen ever! Klem Brynhild, ellevill fan.

    SvarSlet
  3. Gratulerer med Blogg!!.. Nydelig heading.. og Flott Fuglebur du har laget... den ble kjempestilig.. :o.. og Nydelige Tag´s...
    Du er kjempeflink.. Dette blir en Flott blogg! :o)

    SvarSlet