søndag den 13. maj 2012

Crazy it is.

Bloggen har jo fået sit navn fordi jeg har en hobby som mildt sagt er lidt dominerende. Tre blogindlæg på en og samme dag bliver nok ikke normalen her, men lige nu er behovet for at vise frem temmeligt stærkt. Ja, det går ligefrem ud over kreativiteten, så jeg ser ikke andre muligheder end at poste en gang til idag.

Nævnte jeg Tim Holtz??? Igår lod jeg mig inpirere af hans "tag of may" fra "12 tags of 2012" og lavede mine egne varianter af hans. Mine er noget enklere og jeg har også varieret i farven, men jeg er selv godt tilfreds med resutatet. På den blå fik jeg anledning til at bruge den lækre, lille dress form-binders (med det velklingende navn Metal Vintage Trinket Dress Form Hangers) fra Maya Road som jeg har haft liggende et stykke tid i påvente af et passende projekt.



Da kan jeg gå tilbage til scrappebordet med ro i sjælen. Tak for opmærksomheden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar