mandag den 28. maj 2012

Inspirationen er som haren

- man ved ikke hvor den hopper.

Idag skulle jeg bruge dagen på at lave barske mandekort, og det har jeg da også gjort. I hvert fald har jeg lavet et. Efter det første kort begyndte mine tanker imidlertid at kredse om nogen vintagebilleder som jeg har haft liggende og som jeg bladede forbi her en dag, da jeg var på jagt efter noget andet i bunken med papirer. Det var lidt mærkeligt, for jeg laver næsten aldrig noget i lyserødt/pink eller vintagestil. Men sådan her gik det altså, og i anledning stilen har jeg forsøkt at lave et fint arrangement med en blonde på billedet. Man skal jo udfordre sig selv lidt:



Det sorte papir (for der måtte jo være noget sort) er fra Prima, fugleburet er fra Dusty Attic og resten er fra mine gemmer. Det er så længe siden jeg har købt det, at jeg ikke kan huske hvor det kommer fra. Her kommer et billede til, hvor man kan se pynten lidt bedre:



Hjertebåndet og rosen er farvet med glimmermist i farven sweet pea fra Tattered Angels. Den lille brune blomst har jeg lavet selv. Den har fået en perle i midten og nogen dråber med samme glimmermist som den anden blomst.

Jeg bliver nok aldrig en rigtig vintagescrapper, men dette var morsomt og gik som en leg. Og hvis nogen skulle finde på at gifte sig, har jeg et bryllupskort klart her.

1 kommentar: