tirsdag den 29. maj 2012

Jeg - en romantiker?

Man kan undre sig over hvad der foregår, for her kommer endnu et romantisk kort fra mit scrappebord. Mens der var en del sort og mørkt i kortet jeg lavede igår, går dette i meget sarte nuancer.



Som sædvanlig kan jeg knapt huske hvad jeg har brugt, men papiret med damerne på er fra Melissa Frances, det samme er hjørnerne i gips. Der er også brugt papir fra TPC Studio. Det hvide bånd er klippet ud af en kollegas nye top - i ægte scrappeånd. De bånd stikker alligevel ud overalt, så man kan lige så godt klippe dem af og give dem til en trængende sjæl.


Kortet er betydelig mere pyntet end det jeg ellers plejer at klare på den her slags kort, og jeg synes det fungerer.  Måske knækkede jeg vintage-koden, da det gik op for mig at more is more.

2 kommentarer:

  1. Den var lekker! Nydelige sarte farger. Trodde ikke jeg ville se slike romantiske kreasjoner fra deg!
    Hilsen June.

    SvarSlet