onsdag den 16. maj 2012

Kort med Graphic 45

Glæden var stor da Graphic 45 kom med nyt papir.  Jeg får bare ikke nok af Olde Curiosity Shoppe, Tropical Travelogue og Kraft Reflections, så her kommer et lille udvalg af kort jeg har lavet efter papiret kom i hus.

Det er sjældent at jeg har tekst som gratulationer og lignende på mine kort. De er så meget mere anvendelige uden. Jeg har heller ikke tekst på dette kort, men det blev til et konfirmationskort:




Det er altid morsomt med badenymfer i retrostil:


Det samme gælder stilfulde damer. Her med en lækker, orange blomst fra Petaloo:



Bare et kort til, så skal jeg give mig for denne gang. Frøer/frosk er min store fobi, så dette er nærmest for terapi at regne.



Graphic 45 giver så mange muligheder med hensyn til stil og farver. Papirene indenfor hver linje passer så godt sammen og det meste er dobbelsidigt. Ingen tvivl om at det er mit foretrukne papir.

1 kommentar: