mandag den 21. maj 2012

Mad Men

Jeg har lavet et kort med et par herrer som minder mig lidt om Mad Men:



Det er vel næsten unødvendigt at nævne at papiret fra Graphic45, men værktøjet er nyt denne gang.

Hidtil har jeg brugt en almindelig saks og en gammel, slidt hobbykniv til mine motiver. På sidste shoppingrunde købte jeg imidlertid en ergodynamisk skalpel fra Prima og Ingvild Bolme, og det er sager. Fuzzycutting bliver ikke det samme længere. Kniven er meget skarp og god at holde i og det er så uendelig meget lettere at få resultatet til at blive godt.

Dette var forresten mit tredje herrekort i træk, så nu kan jeg vende tilbage til damerne med god samvittighed. Hvis altså ikke stilforvirringen slår til og det bliver noget heeelt andet næste gang.

Tak for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar