tirsdag den 15. maj 2012

Mixed Media på lærred

Min hobby er først og fremmest papir, men jeg har opdaget at jeg synes det er dejligt at plaske med maling og lege med farver. Måske er det fordi at jeg ikke har en klar formening om hvordan resultatet skal blive på forhånd og plasker helt uden forventninger.

Som den lidt omtrentlige scrapper jeg er, har jeg valgt at tolke mixed media i retningen "man tager hvad man haver". Og resultatet når man har et lærred på 22x27 cm, en salig blanding af maling og mister, osteklud og et utroligt lækkert chipboard træ fra Dusty Attic kan blive dette:




Spørg mig ikke om detaljerne for jeg husker ikke hvad jeg har gjort og i hvilken rækkefølge, men der er rigtigt mange lag og jeg brugte nogen dage på det. Udtrykket i billedet forandrede sig flere gange undervejs og det var ikke før i løbet af de sidste 5-10 minutter at jeg havde bestemt mig for hvordan det skulle blive. 

Jeg havde det fantastisk morsomt undervejs - Prøv selv!




3 kommentarer:

  1. Nydelig bilde du har laget og ja.. det hadde vært artig å få vite hva og hvordan men jeg skal ikke spørre :) Fantastisk flott fargespekter du har oppnådd!

    SvarSlet
  2. Wow,sier jeg bare!!!
    Utrolig kult og flott!

    SvarSlet