torsdag den 24. maj 2012

Tag-træ.

Jeg elsker tags og synes de er fine at bruge på gaver. Af en eller anden grund laver jeg ofte to samtidig, men det er jo ikke altid jeg har noget at bruge dem til med det samme. I påvente af fødselsdage eller andre anledninger er jeg begyndt at hænge dem på en gren af troldehassel i stuen.

For tiden ser vores tag-træ sådan ud:




På den måde får vi selv glæde af tagsene før de forsvinder og det giver liv i stuen. Til jul hænger nogen af pakkelapperne selvfølgelig her før de bliver sat på julegaverne, men ellers i året hænger de tags som er nyest.

Et nærbillede:



Tak for nu!



1 kommentar:

  1. Det var veldig fint å se grenen din live. Jeg hadde jo også julemerkelapper på min trollhassel men nå henger det kun en julekulefrosk på den. Litt ensomt for den kanskje. Ann Christin

    SvarSlet