søndag den 3. juni 2012

Et sært sommerfuglekort

Dagens kort blev lidt sært - men det er jo det jeg så godt kan lide med Graphic 45:


Jeg følger fortsat princippet om more is more så godt jeg kan.


Sådan ser kortet ud inden i:


For en gangs skyld har jeg også pyntet kortets bagside. Det er pyntet med samme papir som på fronten, men det har jeg ikke taget billede af. Jeg nævner det fordi det er med til at gøre kortet dejligt tungt. Det egner sig uanset ikke til at sende i posten, så det gør ikke noget om det bliver lidt tungere. Og for en papirnerd som mig føles det godt, når man holder det.

Tak for at du ser!

5 kommentarer:

  1. Lekkert kort! Hvor kommer sommerfugl-pebblesen fra?

    SvarSlet
  2. Tak:-) Pebblesen har jeg selv lavet. Den er punchet ud fra Graphic45s papir "Olde curiosity shop - Butterfly specifics". Og så er der sat en epoxy sticker over.

    Det er det som er så fint med det papir. Man finder så mange detaljer som man får lyst til at klippe ud og lave noget med.

    SvarSlet
  3. Fantastisk fint Mai-Britt! Alt er så avbalansert at det er en fryd å se på!

    SvarSlet
  4. WOW, elsker dette kortet. Liker farger oppsett og absolutt alt... Også synes eg det er utrolig flott når man pynter innsiden slik også.. Vakkert :-)

    SvarSlet
  5. Tak for gode tilbagemeldinger, søde folk!

    SvarSlet