onsdag den 27. juni 2012

Første kort efter ferien

Her har der været stille fordi jeg har været på en dejlig ferie i Kroatien. Men selv på trods af meget sol og saltvand - som er meningen med livet for mig - må jeg indrømme at scrapstinenserne begyndte at melde sig i feriens sidste dage. Jeg savnede simpelthen min hobby. Så efter rigelig med sommerfølelse og d-vitaminer var det godt at komme hjem og få sat sig ved scrappebordet igen.

Her er resultatet af første efter-ferien-scrap:



Som sædvanlig har jeg ikke tekst eller titel på kortet, men jeg tænker jo at dette kan passe til et bryllup, Valentines eller bare til en romantisk sjæl. Papirene er fra Simple Stories og Jenni Bowlin. Motivet er fra Pion Design.




Den lille,  lækre figur i kobber, som jeg tænker på som kærlighedens gudinde, er købt hos Dime Store Emporium (på etsy.com) som har mange fine ting i metal.



For en gangs skyld har jeg også papir på bagsiden. Teksten på papiret er så herlig positiv, så jeg følte trang til at bruge det flere steder på kortet. Jeg synes også det gav en fin helhed med det samme papir på både for- og bagside, så det skal jeg gentage på flere kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar