fredag den 13. juli 2012

Embosset tag

Efter at have læst en artikkel om tør-embossing på scrapping.no, blev jeg inspireret til at finde mine egne embossingfoldere frem og bruge dem på en tag. De er fra (oh store guru) Tim Holtz, men til trods for dette har de mildt sagt ikke været brugt særligt meget. Min embossing blev nu ikke tør, for jeg kom i tanke om at man jo kan sværte med stempelpuderne inde i folderen og på den måde påbegynde farvelægningen af taggen. Efter at taggen havde været gennem maskinen påførte jeg mere farve med stempelpuder og blending tool.

Resultatet blev som følger:


Damen er skåret ud af et ark fra Graphic45s Kraft Reflections-serie og blomsterne er fra Prima. I hjørnerne er der stemplet prikker med stempel fra Tim Holtz.

Med Tim Holtz' embossingfoldere bliver mønsteret ganske tydeligt (højt) og papiret bliver næsten lidt porøst. Det betyder at man egentlig ikke kan bruge bagsiden til at skrive på. Da jeg ønsker at bruge mine tags som små kort på pakker eller vinflasker valgte jeg at lime en anden tag farvet i samme farver på bagsiden.

Tak til scrapping.no for strålende inspiration!

1 kommentar:

  1. Så kul denne var !! Så stilig med embosset tag og kjempekult med damen.....knallfin ! :)

    SvarSlet