mandag den 9. juli 2012

Enkelt crisscross-kort

Her er der storproduktion efter opholdet i ferien. Idag har jeg lavet et enkelt crisscross-kort, og med enkelt mener jeg at der ikke er brugt bazzill som udgangspunkt. Istedet brugte jeg bare det lækre papir i Graphic45-serien Kraft Reflections (Bed of Roses og Straight to the Point). Kortet fungerer helt fint uden bazzill - det bliver bare lidt lettere.


Blomsterne er fra Petaloo. De passer ligesom allerbedst til papiret fra Graphic45. Den sorte blomst har imidlertid fået nogen ekstra blade og en ny knop i midten. Den stemplede hilsen er limet fast til en fragment-charm fra Tim Holtz.


Kortet har fået en rund forstærkning og en sløjfe med seambinding. Bagsiden af kortet er sværtet i kanterne, men er ellers ikke pyntet, så der er god plads til at skrive på.

Beholdningen af kort begynder at blive ganske stor her i huset, så nu er det min plan at gå igang med juleforberedelserne. Vi er trods alt allerede i juli, så det er passende med et lille juli-værksted eller to.

Rigtig glædel...nej, ikke rigtigt endnu:-)

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort!
    Jeg liker criss cross kortene kjempegodt, men av en eller annen grunn er det lenge siden jeg har leget det. Takk for påminnelse :o)

    Janne

    SvarSlet
  2. Tusind tak - da glæder jeg mig til at se dit/dine criss cross-kort snart:-)

    SvarSlet