tirsdag den 3. juli 2012

Er dette vintage?

Lige for tiden føler jeg at jeg får mere og mere greb om vintage-genren. Det har ellers ikke helt været min stil, men nu bliver jeg oftere og oftere inspireret i den retning. Da jeg så havde lavet dette kort, blev jeg alligevel lidt usikker på om det overhovedet kan kaldes vintage når det er så mørkt.


Den lækre petaloo-blomst er jo oven i købet sort og brun.







Spørgsmålet er om jeg egentlig har "forstået" vintage.

Er dette vintage eller ikke? Og hvis ikke - hvad kalder man det så?

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det absolutt er vintage. :) Fint kort.

    SvarSlet
  2. Tak - måske er det "black vintage":-)

    SvarSlet
  3. Kjempeflott kort.
    Likte veldig godt blomsten, og diesen du har brukt.
    Jeg vil kalle dette vintage :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, diesene er fra Dusty Attic og blomsten er fra Petaloo. Jeg synes også de er lækre.

      Slet