torsdag den 26. juli 2012

Gammelt nyt.

Jeg er alene hjemme i denne uge. Det stopper jo ikke på nogen måde produktionen, men kameraet er altså rejst på ferie sammen med min samboer. Så siden det ikke er muligt at få de nyeste ting ud på bloggen før begge to kommer hjem igen, har jeg lyst til at vise nogen kort som er lavet længe før min blog kom til verden og på et tidspunkt, hvor jeg tydeligvis synes at mine hænder skulle være med på alle billederne:

Lækker dame med isenkram i håret.


Flirt med hat og briller

Yndigheder i undertøjet

Det meste af papiret er fra Graphic 45 og det er serierne Steampunk Debutante - love it - og Domestic Goddess.

Tak for at du ser:-)

4 kommentarer:

  1. Selv om disse er laget lenge før du fikk blogg var de utrolig flotte likevel :)
    Kjempeflotte motiver, ark og farger :)

    SvarSlet
  2. Flotte kort!!! G45 blir man aldri lei

    SvarSlet
  3. Tak til begge. Nej, G45 bliver man aldrig træt af - sådan er det bare:-)

    SvarSlet
  4. Herlighet,for noen flotte kort:)
    Fine oppsett,og herlige mønsterark:)

    SvarSlet