søndag den 15. juli 2012

Mixed media på canvasboard

Planen for weekenden var at jeg skulle lave vimpler til mit nye kontor, som jeg skal indtage imorgen. Men så kom samboer hjem fra Clas Ohlson med canvasboard og så blev den ide lagt tilside til fordel for at plaske med maling.


Jaja, så blev fotoet skjævt, men man kan godt se alle detaljerne alligevel. Canvasboarden er 22 x 16 cm og  "motivet" med stempel fra Tim Holtz og dressform i træ fra Kaisercraft er det samme som på bogæsken i headeren, men stilen er temmelig anderledes. 


Her er et udsnit fra et hjørne hvor man kan se nogen af lagene med dylusions, gesso, sider fra en bog og stempler.

Stemplet med blade er fra Dyan Reaveley og var egentlig det som inspirerede mig i udgangspunktet, men det glemte jeg et eller andet sted i løbet af processen og kom først i tanke om det igen helt mod slutten, da jeg synes der manglede noget ekstra fyld rundt omkring.

Dette bliver altså pynten jeg tager med til mit nye kontor imorgen, så må vi se om vimplerne dukker op senere.

Ha en strålende søndag videre!

4 kommentarer:

  1. Denne var bare rålekker ! :)
    Knallfine farger og tøff stempling ! Herlig ! :)

    SvarSlet
  2. Så kult og lekkert bilde.<3 Fine farger, stilige stempler og detaljer.

    SvarSlet
  3. Dette her er bare nyyydelig♥
    Herlige farger og fint oppsett:)

    SvarSlet