lørdag den 25. august 2012

Bryllup med Graphic 45

Åh nej da, jeg er ikke færdig med A Ladies Diary fra Graphic 45 endnu. Denne gang har jeg bare blandet det med andre papirer fra samme produsent  og fået et lidt andet udtryk end det sarte på mit forrige kort.


Jeg har jo sjældent tekst på mine kort, men dette lyser langt væk af bryllupskort, synes jeg. Her under ser man mere helheden end på det første billede.


Nu tænker jeg at jeg muligvis skal holde en pause med G45 og forsøge at udfordre mig selv til at lave noget helt andet. Noget må jeg da kunne komme på:-)

Ha en strålende lørdag!

4 kommentarer:

  1. Åhh....så lekkert kort !! Skikkelig gjennomført og stilig. Herlig papir, motiv og detaljer og flotte farger :)

    SvarSlet
  2. For et nydelig kort! Synes det var kjempelekkert selv om det har litt harde farger, så ble det lekkert og sart likevel. Imponert!!

    SvarSlet
  3. Utrolig flott kort.. Og hvorfor ta en pause fra G45 om det er det du synes er et fantastisk merke.. Jeg har kjøpt noe, men synes det er så fint, så jeg klarer ikke klippe i det engang.. *rødmer* Men en dag skal jeg få det til.... :-)

    SvarSlet
  4. Kjmepe flott kort. Gøy å se at du blander seriene til g45.

    SvarSlet