mandag den 13. august 2012

Kort med A Ladies' Diary


Så er A Ladies' Diary-papiret fra Graphic 45 i hus her sammen med nogen yndige blomster fra Wild Orchid Crafts. Det er jo ingen overraskelse at jeg laver kort med papir fra G45, men denne serie er i lidt mere duse farver end jeg plejer at bruge. Jeg kan nu alligevel godt lide den klassiske stil i mønsteret på papiret (det skader heller ikke at der er et ark med sort jeg kan bruge mod det lyse) og damerne er som sædvanlig lækre.


Wild Orchid Crafts er et nyt bekendtskab. Jeg snublede nærmest over deres hjemmeside på en tur rundt på nettet og vips havde jeg bestilt altfor mange - men lækre - blomster. Heldigvis passede de perfekt til mit nye papir -  og det er da altid noget,  når man nu ikke rigtigt har tænkt igennem hvordan de skal opbevares.

Tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. Lekkert kort med fine farger. Jeg ser mange lager flotte kort med papirer fra G45. Synes det er vanskelig å handle mønsterpapir på nett, så har ikke kjøpt noen av disse papirene ennå.

    Wild Orchid crafts har mange flotte blomster, ja. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og tak for besøget. Det fine med G45 er at det meste indenfor en serie passer sammen, så man næsten ikke kan gøre noget "forkert". Jeg har sommetider lavet kort hvor jeg kunne have vendt alle delene om (papiret er tosidigt) og kortet ville fortsat være blevet fint.

      Slet
  2. Nydelig kort♥
    Så duse og fine farger,og flott oppsett:)

    SvarSlet