lørdag den 4. august 2012

Lidt mere jul

Sidste år havde jeg to størrelser på mine til og fra-kort, og det skal jeg også have i år. De mindste har jeg vist et sneakpeak af tidligere. Nu har jeg prøvet mig lidt frem og er kommet frem til at de store bliver sådan cirka sådan her:




Jeg har brugt den mellemste tag-die fra Tim Holtz. Stemplet i baggrunden er fra Prima. Båndet er seam-binding. Det plejer jeg både at farve og at krølle, men her er det bare brugt direkte fra rullen, og det er i grunden også fint.

Der er længe til jul og ting kan nå at forandre sig, men jeg tror at jeg skal holde mig til lyse farver på de store i år.

Tak for at du ser!

5 kommentarer:

  1. Lekre tag.
    Synes ikke alt trenger å være rødt i julen.

    Tusen takk for kommentar på bloggen min. Moro med nye lesere.

    SvarSlet
  2. Kjempelekre juletager! Flotte farger og detaljer. Så lurt å begynne å lage i god tid.

    SvarSlet
  3. Så lekkre tags du har laget , litt sån scabby stil over dem , takk for besøket i bloggen min =)

    SvarSlet
  4. Disse tags'ene var rålekre!!!

    SvarSlet
  5. Knallflotte tager:)
    Lyst er fint,og med litt brunt så blir det perfekt♥

    SvarSlet