torsdag den 23. august 2012

Scraplift af kort

Efter at kameraet både har været på ferie og efterfølgende til reparation kan jeg endelig tage billeder igen. Kortet jeg vil vise idag er et scraplift af et virkeligt lækkert kort som min gode scrappenabo har lavet med A Ladies Diary-papiret fra Graphic 45. 



Uret i træ som stikker ud under billedet er fra Prima. Blomsterne er både fra Dusty Attic, Kort og Godt og Wild Orchid Craft. Det er forøvrigt første gang jeg har prøvet at arrangere så mange blomster på et projekt. Det har ligesom ikke rigtigt været min stil, men det gik da meget godt.


På indsiden af kortet måtte jeg bare have den lækre bord med hatteparaden med,  selvom det medførte at skrivefeltet blev lidt mindre. Man må lide lidt for skønheden.

Tak for inspirationen!

4 kommentarer:

  1. Et herlig flott kort:)
    Nydelige mønsterark♥

    SvarSlet
  2. Dette var utrolig stilig og flott ! :)
    Likte den lyse "soft"-farge varianten....herlig motiv og flott pyntet :)

    SvarSlet
  3. Fint kort du har laget - likte godt at det er så "rent". Nydelig motiv du har brukt også.

    SvarSlet
  4. Flott kort. Har noen blokker av g45 hjemme og fikke fin innspirasjon i bloggen din :) Ha en fin helg:)

    SvarSlet