mandag den 27. august 2012

Som sagt så gjort.

Denne gang har jeg faktisk ikke lavet et damekort med Graphic 45, men jeg bevæger mig ikke så langt udenfor komfortzonen. Det blev nemlig et herrekort med papirer og pynt fra Tim Holtz.




Papiret er fra papirblokkene Kraft Resist og Lost and Found. Jeg kan desværre ikke huske hvor billedet med den lidt  usunde herre kommer fra, men attitude det har han.

I have been trying to challenge myself to make a card without using papers from Graphic 45. I love Graphic 45, but I'm also a fan of Tim Holtz' products, which means I didn't go way out of my comfortzone by making todays card. The papers used are from the paperstashes called Kraft Resist and Lost  & Found. The gears and the film strip ribbon is also by Tim Holtz.

4 kommentarer:

  1. Et tøft og stilrent herrekort!

    SvarSlet
  2. Åh- dette var et utrolig tøft herrekort - jeg likte alt ved det- det var veldig stilig med de små lagene bak bildet.Takk for inspirasjon

    SvarSlet
  3. Du kan uten tvil begynne å bevege deg mer ut av komfortsonen din, for dette kortet var kjempestilig! Likte veldig godt måten du har plassert panelene dine! Selv sliter jeg alltid med kort til menn, men jeg må si at du har gitt meg veldig godt inspirasjon nå - tusen takk!

    SvarSlet
  4. Kjempe stilig herrekort :)

    SvarSlet