tirsdag den 18. september 2012

1 kilo steampunk-lykke


En af mine søde, gode kollegaer har været på ferie hjemme hos sin far, som er en tidligere urmager. Med sig tilbage havde hun et kilo med gamle ur-dele. Til mig. Tandhjul, visere, urværk og fronter...you name it. Det er ikke så let at tage et billede som viser omfanget, men her er herligheden:




Nu bliver det goodbye vintage, hello steampunk i et stykke tid her. Jeg er meget lykkelig og ved ikke hvordan jeg skal takke hende og faren bedst mulig.

Et kort må det ihvertfald kunne blive til!

4 kommentarer:

  1. Åhh så heldig du er !!!! Ikke ofte man finner slike skatter!!

    Ha en fortsatt fin uke:-)

    SvarSlet
  2. Ooooh, mye steampunk-candy her ja! Kos deg masse!!

    SvarSlet
  3. Wauw Maj-Britt hvor har du været heldig, sikke en masse gode ure. Held og lykke med dine projekter med dem! Jeg skriver til dig når jeg er tilbage i Danmark:-)

    SvarSlet
  4. Så moro med så gode kollegaer, dette er jo virkelig en skatt! Heldiggris! :)

    SvarSlet