fredag den 21. september 2012

Canvasboard

Jeg blogger normalt ikke om natten, men jeg er syg og har sovet i dagtimerne med det resultat at jeg er lysvågen nu, og da kan jeg jo poste lidt her. Inspirationen var på top da jeg kom hjem med ur-delene, jeg fik i gave for to dage siden. Så her kommer et lille mixed media-projekt fra mig. 


Det er lavet på et canvasboard fra Clas Ohlson og størrelsen er 10 x 15 cm. Tandhjulene er bare så lækre. Virkelig the real stuff. Ellers har jeg hygget mig med gesso, dabbere, glimmermist, distress stains, osteklud, blonder og stempler. Blomsterne er fra Prima og Wild Orchid Crafts.

Nu mangler jeg bare en ramme eller et andet ophæng som kan passe. Og lidt søvn.

Tak for at du ser!

3 kommentarer:

  1. WOW så lekkert!! Nydelige farver og de tandhjulene er bare så ultrakule!!

    Ha ei fortsatt fin helg <3

    SvarSlet
  2. Oj, den ble kul!!! Lekre farger - og de tannhjulene ble jo bare helt fantastisk!! Kjekt å grise litt kan jeg tenke meg?? :) Tror nok den teknikken hadde passet inn i rommet mitt med alt rotet!! Spørsmålet er bare om det hadde blitt presentabelt nok til å ha stående fremme....hehehe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe...det som er så fint med dette, er at man ikke stopper før man synes det er fint. Indtil da kalder man det bare for "layering".

      Prøv, det er supermorsomt!

      Slet