lørdag den 15. september 2012

Min første award - hurra!

Jeg har fået min første blogaward. 

Tusind tak til Marthe som har givet mig den sammen med nogen pæne ord om mine kort. Marthe laver mest LO-er  og de er virkelig lækre, så jeg anbefaler et besøg på hendes blog til inspiration. Marthe har også pushet på mig, så jeg nu har sådan en indstilling at man kan lægge sig til som følger af min blog - vær velkommen!
Liebster er tysk og betyder "kæreste" eller "elskede" men kan også betyde "favorit".  Ideen bag Liebster Award er at bringe mere opmærksomhed rundt de blogger som har færre end 200 følgere, og hjælpe dem på vejen mod flere venner og følgere.







Reglerne er som følger:

1. Show your thanks to the blogger who gave you the award by linking back to them.

2. Reveal your five picks for the award and let them know.
3. Post the award om your blog.
4. Bask in the love from the most supportive people on the blogshare-other bloggers.
5.Finally and the best rule of them all...have fun and spread the love!

Bloggerne jeg har valgt er i tilfældig rækkefølge: 


Irene som laver fine ting og skriver vældig godt om både scrapping og livet.


Lena /AngelBitch har sin egen flotte stil og et fantastisk lækkert design på bloggen. Tutorials laver hun også.


Ingvill får prisen fordi hun laver fine ting og fordi hun er kommet igang igen. Både med scrappingen og bloggingen.


Liss er en mester med teknikker og til at køre vagabonden. Hun er også en af få jeg har scrappet med i virkeligheden. Det er altid hyggeligt og lærerigt!


- Nummer fem vælger jeg at gemme til senere.


Hip-hip-hurra!



4 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk! Blir helt rørt her altså! At en scrapper av ditt kaliber faktisk synes det jeg gjør er bra! Skal sende videre awarden senere idag! Tusen tusen takk!!

    SvarSlet
  2. Wow - tusen takk, Mai-Britt!!!!!

    SvarSlet
  3. Tusen tusen takk.. Sånt er skikkelig koselig da :-)

    SvarSlet
  4. Veldig overraskende og koselig! ♥ 1000 takk for award'en!

    SvarSlet