søndag den 30. september 2012

Stempelscrapmessen 2012 - Resultat.

Igår var jeg på Stempelscrapmessen i Skedsmo-hallen hele dagen. Det var en strålende dag med mange indtryk, inspiration og indkøb.

De stands hvor jeg hyggede mig mest var Riddersholm design og Papirpikene. Papiret fra Riddersholm er bare så lækkert - det er på tide det kommer til Norge. De havde nogen rigtigt flotte stempler også i et mærke jeg ikke tidligere har set. Det er altid sjovt at se noget nyt. Hos Papirpikene var der også en masse inspiration at hente til juleprojekter.

Et bevis på at dagen var vellykket. Bevismateriale 1:



Bevismateriale 2:
Billedet er lidt uklart men jeg har ihvertfald købt mig en masse papirer og en god del pynt. Det jeg glæder mig mest til at prøve er nok datostemplet og strukturpasten fra Hobbykunst Norge.


Det er vist unødvendigt at nævne hvad jeg har planer om at tilbringe dagen med!


2 kommentarer:

  1. WOW du har fått handlet inn mye!!! Kos deg masse :-)

    Ha en fortsatt fin søndag og ei strålende ny uke:-)

    SvarSlet
  2. Lekker shopping! Er ikke misunnelig i DET hele tatt...hehehe....kos deg masse med nykjøpene!

    SvarSlet