onsdag den 5. september 2012

Tidlig julehilsen

I juli havde scrapping.no en sag om dekorerede tændstikæsker på forsiden, hvor WencheJ havde pyntet tændstikæsker lækkert. Siden julen allerede har indtaget mit scrappebord, fik jeg lyst til at lave nogen selv som en del af juleforberedelserne.

Her er mine resultater:



Jeg skulle nok hellere have skrevet at her er min resultater indtil nu, for dem her skal jeg lave flere af. De var hyggelige at lave, jeg fik brugt en del restepapir og jeg synes at de blev søde. Desuden sælger Nille kun disse lys i rigtigt store pakker - så man er næsten nødt til at fortsætte.

I found inspiration for these decorated matchboxes at scrapping.no and had to try it myself. I really enjoyed making them and it was a great way to make use of left-over papers from other projects.

7 kommentarer:

  1. Så lekre disse fyrstikkeskene er! Det minner meg på at jeg også har noen esker jeg kan dekorere. Julen kommer med stormskritt. :-)

    SvarSlet
  2. Hei og tusen takk for kommentar i bloggen min. Det banneret vet jeg desverre ikke produsent på, da jeg kjøpte det brukt for en tid tilbake.

    Nydelig fyrstikkeskene du har laget. Takk for inspirasjon til å komme igang med juleproduksjonen.
    -Janne-Lise-

    SvarSlet
  3. Disse var flotte og geniale. Super inspirasjon :)

    SvarSlet
  4. Nyyydelige fyrstikkesker og takk for en super ide!!

    SvarSlet
  5. Nyydelige fyrstikk esker og en super kreativ ide! TUuusen takk for koselig hilsen i bloggen min! :)

    SvarSlet
  6. Så nydelige disse var! Skjønner godt at du vil lage flere! Fikk jaggu meg inspirasjon til å prøve meg selv! :-)

    SvarSlet
  7. Nydelige fyrstikkesker!! koselig ting å gi bort når man blir bedt på besøk i advent/jula!

    SvarSlet