søndag den 30. september 2012

Tændstikæsker til jul

Når man nu har købt så meget lækkert nyt som jeg har, så skal man jo også prøve det. Så idag har jeg pyntet tændstikæsker til jul med Vibeke Spigseth/Poppydesigns julepapirer. Jeg har også prøvet mine nye stempler fra North Star stamps.


Jeg synes tekster om lys passer godt på tændstikæsker, men der er i tillæg en melankolsk tone i den øverste tekst som rører mig.

Snefnugget er fra Martha Stewart og begge fronterne har fået lidt perfect pearls mist (Biscotti) så de glitrer, men det er ikke så let at se på billedet.

3 kommentarer:

  1. Nydelig pyntede fyrstikkesker! Kjempefint papir og fine tekster!!

    SvarSlet
  2. Så morsomt å se papirene i bruk :-) Kjempefine fyrstikkesker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for hyggelige ord. Dine papirer begyndte at leve sit eget liv her hos mig, og jeg fik pludselig inspiration til at lave ting i en stil, jeg ikke har prøvet før. Tror det skal blive et eget blogindlæg senere:-)

      Slet