mandag den 1. oktober 2012

Billedebonanza med chokoladeæsker

Jeg har pyntet to chokoladeæsker i weekenden. En med toffifee og en med melkehjerter. Begge er som tak for at jeg fik alle de gamle urer og urdele fra min kollegas far.

Til min kollega har jeg pyntet en æske med melkehjerter fra Freia:


Jeg kan - endnu engang - ikke huske hvor papiret og motivet kommer fra. Blomsterne er fra Wild Orchid crafts, bladene er stanset ud med die fra Tim Holtz og metalpynten er en del af skatten jeg fik.


På indsiden fandt jeg en anledning til at prøve endnu et af mine helt nye stempler fra North Star Stamps, som blev købt på messen.

Til min kollegas far pyntede jeg en toffifee-æske med ark fra til far-serien fra Pion med ure på. Det kunne ikke have været mere passende:


Det er ikke så let at se, men på klokken til venstre har jeg brugt endnu en af delene som jeg fik. Den er malet med hvid gesso, så den skulle passe til resten. Der er også et lille tandhjul over uret.

Begge to blev pakket ind i cellofan og jeg lavede et lille kort i samme stil til hver af æskerne:


Det hører med til historien at jeg ikke altid er så handy, som man skulle tro. Det var simpelthen ikke særligt let at pakke ting ind i cellofan, men med meget tape og dyb koncentration blev det til sidst fine gaver, som det var hyggeligt at give bort.

2 kommentarer: