torsdag den 11. oktober 2012

En clean and simple-oplevelse med Poppydesign

På Stempelscrapmessen for nogen uger siden var jeg også forbi standen til Vibeke Spigseth og Poppy Design, hvor PoppyGirl Yasmin reklamerede for papirblokken "Way back When". Papiret så fint ud, så jeg købte en blok.

Da jeg kom hjem begyndte papiret at leve sit eget liv på scrappebordet. Jeg har jo erklæret mig stilforvirret for længe siden, men clean and simple er en stil jeg virkelig ikke har prøvet specielt meget. Tidligere har jeg vist pyntede tændstikæsker frem, hvor jeg brugte papiret, og her kommer sandelig en til:


Min stil eller ikke - jeg fik en masse inspiration af papiret, og måtte også lave kort. Det her er nok første gang i min tid som scrapper,  at jeg ikke har sværtet en eneste milimeter af kanterne på et projekt:


Strimlerne med papir i baggrunden af snefnuggene er rester af papiret som blev brugt til tændstikæskerne, mens et af snefnuggene på kortet er stanset ud af det papir som blev til fronten på tændstikæsken over. Her skal ingenting gå til spilde.

Og så -tadaa- noget jeg aldrig troede jeg skulle opleve at lave. Et julekort i rødt og lyserødt and I love it:


På det røde kort  har jeg nu sværtet kanterne let og poststemplet med 24.12 er også mit værk. Jeg synes det passede så godt til papiret. Inde i kortet er der en lækker detalje fra papiret jeg bare må få med:


Heldigvis er blokken ikke tom endnu, så jeg skal nok få mere morsomt ud af den før jul.

Tak for at du ser!


6 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke jeg har vært her inne før, så jeg har sett litt bakover også, og duverden så mye fint du har laget! Jeg har fått gode ideer til pyntede fyrstikkesker, og disse to julekortene dine er helt herlige! Likte spesielt godt det første med snøkrystallene. Nå gleder jeg meg til å hente mine egne Vibeke Spigseth-ark i morgen! :)

    Klem, Renate aka Ronja77

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for hyggelige ord. Jeg glæder mig til at se hvad du skal finde på med arkene:-)

      Slet
  2. Lekre julekort i enkel stil! Rødt og hvit er så fint.

    SvarSlet
  3. Så flotte! Morsomt å se hva du lager:-)

    SvarSlet
  4. Super søde kort og tændstikæsker du har lavet - lige så fin og flot der er at lave noget der er sværtet. Lige så fint er det med CAS. God weekend.

    SvarSlet
  5. Enkelt, men mycket effektfullt! Flott!

    SvarSlet