mandag den 29. oktober 2012

I'm back og klar til halloween

Efter nogen uger med sygdom og forsvindende lidt hobby-virksomhed går det bedre her, og jeg er klar til halloween. Ikke at vi fejrer specielt meget, men jeg må indrømme at jeg faktisk godt kan lide halloween med de fine farver og den humoristiske pynt.

Jeg har lavet 3 tags som er hængt i mit troldhassel-træ sammen med noget papirpynt fra Søstrene Grene:


Og nej, vi har ikke fået husdyr. Krybene i vindueskarmen er heldigvis i plast.

Nærbillede af en af tagsene. Båndet er seam binding som er farvet med Distress ink i farven Rusty Hinge og glimmermist i farven Mimosa:


Jeg har også pyntet nogen papirposer i samme stil og puttet "treat" i dem i håb om at undgå "trick":


Papiret jeg har brugt er fra Graphic 45 mens de små billeder på to af poserne er fra iItKuPilli

I'm back and ready for halloween. We don't really celebrate but I like the colors and the funny accessorize. I have been using papers from Graphic 45 and small pictures from itKuPilli

1 kommentar:

  1. Sikke skønne poser og pynt, jeg må jo nok indrømme at jeg også er kommet med på vognen, at det er ok og holde halloween:-)

    SvarSlet