lørdag den 5. januar 2013

Årets første kort i 2013.

Før jul fik jeg en bestilling på et fødselsdagskort til en dame som fylder 60 år, og som blandt andet er glad for Paris. På grund af min lange juleferie blev kortet først lavet efter nytår, så det blev årets første kort i 2013.

Paris, ja. Jeg gjorde som jeg altid gør, og bladede igennem papirene fra Graphic 45 først efter inspiration. Og Graphic 45 svigter ikke, så kortet er lavet med papirene i Kraft Reflections serien:



En detalje fra forsiden. Sommerfuglen er skåret ud fra papiret i serien, og har fået lidt crackle paint i kanten.  Chipboarden er fra Dusty Attic:


Det måtte jo markeres i kortet at det var en stor og rund fødselsdag:



Er der forresten nogen som har fået indtryk af at jeg er helt vild med Graphic 45? Det har i hvertfald ikke forandret sig i løbet af juleferien.

Tak for at du ser!

My love for Graphic 45 didn't exactly cease during my christmas vacation, so the first card of the year is made with papers from the Kraft Reflections line. It is for a lady celebrating her 60st birthday and who soon is going on a trip to Paris. The chipboard is fra Dusty Attic.

Thanks for watching!


3 kommentarer:

  1. Ai - for et stilig kort! Flotte mønsterark du har brukt, de må jeg se etter. De passer jo både til herre- og damekort.

    Godt Nytt år til deg!
    hilsen Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, og godt nytår til dig også Irene! NB: Graphic 45 passer til alt:-)

      Slet
  2. Dette var råstilig ! :)
    Så elegant og flott i bare brun-toner...også så flott motiv. Herlig med flere farger på mattene under motivet. Skikkelig fint med swirlen og sommerfuglen også !
    Herlig ! :)

    SvarSlet