onsdag den 9. januar 2013

Et barnekort

Jeg blev så inspireret af et kort Lisbeth har lavet. Farverne er så fine og jeg synes jo at sort passer til absolut alt - også børnekort, så da blev det det.



Stemplet som er fra North Star Stamps havde jeg næsten glemt, at jeg havde købt på messen i efteråret. Både det og papirene fra Basic Grey dukkede op da jeg havde en større oprydning i scrappesagerne, og vips var kortet der.


Jeg er ingen stor stempler og havde lidt problemer med at få farven jævnt, men "allerede" på 7. forsøg fik jeg et tryk som var nogenlunde brugbart. Jeg havde tænkt at lave flere kort med samme motiv, men jeg må nok træne lidt stempling før jeg kommer så langt.

Godnat!

1 kommentar:

  1. Kjempesøtt og koselig altså....jeg falt helt for det siloutte motivet.....det var helt herlig :)
    Flotte farger og detaljer også. Stilig med papir-stripen med halvperler på :)

    SvarSlet