lørdag den 5. januar 2013

Godt nytår!

Jul- og nytårfejring er vel overstået, og nu er det sandelig på tide at oppdatere bloggen lidt igen. Efter et mindre givende efterår bestemte vi os for at tilbringe juleferien i varmen, og bestilte en 14-dages ferie i Dahab i Egypten. Det ble to uger med et vejr som tilsvarer en god skandinavisk sommer, strandliv og - for min samboer - 12 dyk og mange oplevelser med det spændende liv under vand.

Hotellet var superfint, og det var overhovedet ikke et problem at holde jul her:


Vi kunne også fint leve med udsigten fra vores altan:


Vi fik simpelthen en ekstra sommerferie midt om vinteren, og det var lige det vi havde brug for.

Jeg plejer ikke at scrappe LO-er til mig selv, men tror jeg skal gå igang nu. Farverne på billederne fra ferien inspirerer mig meget, og desuden har vi sådan cirka en billion billeder af morsomme fisk, for min samboer købte undervandskamera før ferien som han har haft med på sine dyk.

Måske skal mit nytårsscrappeforsæt være at lave et eget album i 2013 - vi får at se.

Godt nytår allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar