søndag den 24. februar 2013

Damekort

Som jeg skrev før idag, blev jeg rigtigt inspireret af at lave forrige kort, så det her kort er på en måde toeren. Motivet er endnu en gang fra Itkupilli, og papirene er fra Melissa Frances, Prima og Basic Grey


Blomsterne er fra Wild Orchid Craft og rammen er en hvid ramme fra Kort og Godt som jeg har stemplet lidt tilfældig. Apropos tilfældig så var rammen egentlig lavet til forrige projekt, men var blevet forkastet og lå på bordet da jeg så mig rundt efter det lille ekstra til det her kort. Jeg synes den passede perfekt.


Jeg (og kortet) deltager i udfordringen på Scrapping.no hvor man skal lave et damekort. Min samboer hævder at det her er et prinsessekort, men prinsesser er da også damer!

Tak for at du ser!

2 kommentarer:

  1. For et nydelig kort, Mai-Britt! Vil heller si at det er et flott damekort til en riktig dronning! :)

    SvarSlet
  2. Nydelig kort! Elsker farvene og den rammen var utrolig flott!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlet