søndag den 3. februar 2013

Resultat af kit-swap

Tidligere i ugen blev jeg temmelig nysgerrig på en kit-swap på scrapping.no. Damerne som var med producerede det ene kort efter det andet, så jeg fik lyst til at være med og aftalte bytte af kit med to med-scrappere.

Første lækre og velfyldte kit jeg gik igang med var fra Ingvill, og efter en (temmelig stor) del tankevirksomhed blev kortet sådan her:


Her kan du se Ingvills resultat efter vores bytte. Jeg var jo helt nødt til at sende hende et kit baseret på Graphic 45, og hun løste opgaven med glans.

Næste kort blev som følger:


Det var meget udfordrende og sjovt at lave et kort på denne måde, så jeg anbefaler virkelig at prøve.

Fortsat god søndag aften!

4 kommentarer:

  1. Og du klarte deg med glans du også Mai-Britt!! Digger å se hvordan du klarte å gjøre kitet jeg sendte til ditt eget, med din særegne, lekre stil!!! :)

    SvarSlet
  2. Nok et nydelig kort! Elsker brunt og blått sammen <3

    Ha en fortsatt fin mandag :-)

    SvarSlet
  3. Så flotte kort du har laget :)
    Det øverste var stilig i blått og brunt og mandig på en myk måte :) Det andre var også utrolig fint. Stilig i sort og hvitt med farge på pynten :)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

    SvarSlet
  4. flotte kort du har laga :) likte herrekortet øvert best ;) synes de snurreblomstrene er så stilige :)

    SvarSlet