torsdag den 7. februar 2013

Tim Holtz-O-Rama

Som jeg skrev i forrige indlæg har jeg været med på et kit-swap. Et af kittene jeg selv lavede og sendte afsted var fuld af udstyr fra Tim Holtz. Stempeltryk, metal og papir. Da kittet så var sendt afsted kom tvivlen. Var dette for mørkt og mærkeligt til at lave et kort med? Så det endte med at jeg selv lavede et kort med de samme ting. Og nej, hvor var det sjovt for en som elsker at sværte og grise lidt.


Stempeltrykket med luftballongen fik et tykt lag med glossy accent på ballongen. Stempeltrykket bag ballongen fik en omgang med distress ink og blending tool, og jeg har også griset lidt med en brun distress stain. Det orange papir er fra Lost and Found-blokken.


Her kommer et lille nærbillede af noget af metalpynten. Også det fra Tim Holtz.

Tak for at du ser!


I was participating in a swap of card-kits and had to test one of my own kits to make sure it was OK. And it was. This is the result and I had so much fun making this "All things Tim"-card. 

Thanks for watching!

2 kommentarer:

  1. fy søren! dette kortet var jo knall stiligt! likte bruken av glossy accent på ballongen :)

    SvarSlet
  2. Åhh...så stilig og kult dette var :)
    Skikkelig tøft altså.....jeg likte den metallplaten, luftballongen og teksten utrolig godt....herlig kort ! :)

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag og fin uke :)

    SvarSlet