søndag den 24. februar 2013

Udfordringskort med Riddersholm design

Jeg har deltaget i en udfordring inde på scrapping.no, hvor et af de andre medlemmer har vist os et af hendes egne kort og opfordret/udfordret os til at lade os inspirere. Kortet var helt lyst og med en smuk dame på motivet. Det var et rigtigt delikat kort med sommerfugle, swirls og blomster. Jeg kan ikke forestille mig at lave et helt hvidt kort (ikke endnu i det mindste), men ellers lod jeg mig inspirere af det meste på kortet:


Endelig fik jeg brugt noget af det lækre-lækre papir fra danske Riddersholm Design, som jeg købte på messen i Lillestrøm sidste år. Papirene er fra Huntington Garden-serien og Fall Flea Market-serien. De er fulde af detaljer og i en virkelig god kvalitet. Swirlen bag motivet er lavet med en dies fra Sizzix Framelits, og papiret er fra Basic Grey.


Sommerfuglen er fra Kaisercraft, og de fleste af blomsterne er fra Wild Orchid Craft.

Og så var det motivet. Det er købt hos en fantastisk kunster som du finder her Jeg købte billederne som digital sheets på etsy.com, men jeg ved ikke om hun sælger mere der.

Det var et morsomt kort at lave, og inspirationen kom i rigelige mængder, så om ikke længe kommer et kort til som blev lavet i samme omgang.

Ha en strålende søndag!

I made this card as a challenge from a fellow cardmaker. She had made a very feminine card all in off white and with a lot of butterflies, flowers and swirls. Being a big fan of black I'm not yet ready to make a card that is completely white, but I found a lot of inspiration in the details of her card. And I used a lot of new things. For instance the really beautiful papers from the danish design company Riddersholm Design Check it out!

Have a nice Sunday!

1 kommentar: