søndag den 10. marts 2013

Drømmer om sommer

Jeg drømmer sådan om sommer for tiden, men her er der altså -10 idag og jeg er nødt til at vente lidt til. For at få udløp for mine drømme har jeg istedet lavet et kort med papir fra Graphic 45-serien On the Boardwalk. Dette kort er et eksempel på at man ikke kan styre de kreative ideer, som dukker op i hovedet undervejs i processen:


Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg selv synes om kortet, og tager mig i at se lidt undrende på det. På næste billede kan man se lagene, og indsiden.


---
I am dreaming about summer, but as it is freezing cold here today I'm left to dream. And to the On the Boardwalk collection by Graphic 45. This card is a reminder that creativity works in it's own ways. I never planned a card like this, but here it is.

---

God søndag!
Have a nice sunday!

4 kommentarer:

  1. Dette kortet var skikkelig stilig!Alt passet så utrolig godt sammen!!

    Ha en fortsatt fin søndag:-)

    SvarSlet
  2. Du er så flink til å lage litt tøffe og annerledes kort! Herlig å se kort i en forskjellig stil fra min egen.

    SvarSlet
  3. Det likte jeg kjempegodt! -Det også!! <3

    SvarSlet
  4. Altså den over var fra meg!
    Ingunn

    SvarSlet