lørdag den 30. marts 2013

Et lyserødt påskeæg

Jeg har lavet et påskeæg til en sød veninde, som inviterede til påskehygge. Denne gang blev pynten lidt anderledes end på de forrige æg med en lille fugl i træ og lidt kvist:


Jeg har også her malet med Gesso, limet tissue wrap på og malet endnu mere med både Gesso og Distress Paint for at skjule de oprindelige farver. I tillæg har jeg splattet med lyserød maling på toppen og også sprayet med Perfect Pearls Mist Biscotti.


Blomsterne er blandt andet fra WOC og Kort og Godt (og muligvis nogen jeg har glemt - som sædvanlig). Halvperlerne er fra Melissa Frances. Jeg regner mig ikke som blomsterdekoratør, men med de sidste påskeæg har jeg virkelig fået træning, så nu begynder jeg at føle mig lidt tryggere. 

Modtageren er optaget af at spise sundt, så i stedet for chokolade blev ægget fyldt med dejlig og velduftende  the fra Pukka.

----
Here is another easter egg that I have made for a sweet friend. I have covered it with (a lot of) paint, tissue wrap and then some more paint. It is also sprayed with Perfect Pearls Mist - Biscotti and I have little pink splatters of paint on the top. The Flowers are from WOC and Kort og Godt. The pearls are from Melissa Frances. The wooden bird is a gift, so I dont know where it's made, but it was perfect for this egg.

----
Udfordring/ Challenge:
Simply Create Too: Challenge # 34 - Animals

4 kommentarer:

  1. Et nydelig påskekegg, og en god te er en super påskegave.

    Fortsatt god påske til deg, Mai-Britt!

    SvarSlet
  2. Nok et nydelig påskeegg. Du er virkelig en mester til å dekorere disse eggene.

    Ha en fortsatt fin påske:-)

    SvarSlet
  3. Hei!

    Så fin blogg du har :-)
    Tusen takk for at du var med på årets påskehopp i poppybloggen:-) Nå er vinneren kåret, hopp innom for å se om du er den heldige vinneren!

    Kreativ hilsen og fortsatt god påske fra Vibeke

    SvarSlet
  4. Så nydelige påskeegg du har laget! Nydelig blomsterpyntet og stilig med kvistene på dette og redene på de forrige!
    Ha en fortsatt deilig påske :o)

    SvarSlet