lørdag den 2. marts 2013

I love Graphic 45!

Idag har jeg lavet kort med papirene fra Graphic45s Bird Song Collection. Det her er sikkert ikke sidste gang jeg siger dette: Jeg elsker Graphic45. Og ikke bare det. Jeg synes de er så fantastiske at arbejde med, at jeg vurderer om jeg bare skal bestemme mig for at jeg ikke vil bruge andre papirer. Det hele passer så godt sammen at kortene næsten laver sig selv. Nå ja, kun næsten, for jeg hygger mig jo gevaldigt undervejs.


Knappen i træ er fra Prima, og blomsterne er fra Wild Orchid Craft og Kort og Godt.

Og ikke bare et men to kort er det blevet til:


Jeg har haft viftecharmsen liggende lidt, og på det her kort passede den perfekt:


......
These are the first two cards I have made with papers from Bird Song Collection by Graphic45. I love Graphic45 so much that I'm actually considering to make them my only choice of papers. I love the colors, and the papers match so perfect that it almost feels like the cards make themselves.
The flowers are from Wild Orchid Crafts and Kort og Godt.
......

God weekend!
Have a nice weekend!

2 kommentarer:

  1. så stilige kort! liker stilen din :)

    SvarSlet
  2. Steike så nydelige kort jeg har gått glipp av! Disse to er jo absolutt fantastiske! Herlig pynting på begge, og den viftecharmsen var lekker :)

    SvarSlet