mandag den 15. april 2013

Et lidt større lærred denne gang

Jeg bevæger mig ud på et større lærred efter flere små. Det her projekt har været undervejs forholdsvis længe, og det har flere gange været ved at blive forkastet. Jeg har været utilfreds og kørt fast, men har fortsat med maling og pensel. Nu er det færdigt, og blev helt anderledes end planlagt - i den grad jeg nu kan planlægge de kreative krumspring.


Lærredet er 40 x 40 cm og jeg har monteret en sort svæveramme på det. Det er pyntet med en klokke i chipboard fra Dusty Attic og blomster fra Petaloo, som vel må siges at være mine favoritter.


Jeg har lavet to pebbles med motiver jeg har købt fra bydigitalpapers på etsy. Arket hedder Romance Circles, og jeg synes det er så lækkert.


Ha en fin aften -
Tak for at du ser!

1 kommentar:

  1. Flott lærret! Nydelige farger og lekkert med sveve ramme. God helg!

    SvarSlet