fredag den 12. april 2013

Lidt af et kort

Her kommer lidt af et kort. Bogstavelig talt. Koncentrationen svigtede mig, da jeg skulle redigere billedet af kortet, så jeg har bare et foto som viser lidt af kortet. Selve kortet (i helt format) er ude af huset, så jeg kan ikke tage nye billeder.

Nånå, jeg vælger at vise det frem alligevel, for det blev et fint babykort i lækker creme-farve.



Jeg aner ikke, hvor motivet er fra men det passer perfekt sammen med papiret fra Prima og 7Gypsies. Blomsterne er fra Petaloo.

Tak for at du ser!

2 kommentarer:

  1. Et aldeles lekkert kort du har laget! ♥ Enkelt og nydelig pyntet.

    Tusen takk for nydelig kommentar på bloggen min, setter stor pris på det.

    Ønsker deg en riktig god helg.

    Irene

    SvarSlet
  2. lekkert lekkert lekkert! Akkurat så simple som jeg liker det :)

    SvarSlet