mandag den 1. april 2013

Mixed media lærred i ramme

Nu er jeg færdig med påskeæggene som har domineret hobbybordet og bloggen i de sidste uger. Kreativiteten bobler og har fået udløb på et lille lærred på 15x15 cm.


Det er gik lidt vildt for sig i flere omgange. Jeg har brugt tissue tape og tissue wrap i bunden sammen med stempler, gesso og akrylmaling. Så har det fået flere lag med maling, stempler og strukturpaste. Stencilen jeg har brugt er "Mini Ledger" fra TCW, mens stemplerne er fra både Tim Holtz, Hampton Art og Prima. Kanterne har fået en omgang med crackle paint - både picket fence og rock candy.

Billedet jeg har brugt er købt fra Itkupilli på Etsy for lææænge siden. Jeg har givet dele af billedet et lag med glossy accent, men det er ikke så let at se her.


Det er også svært at få alle lagene med på et foto. Her kan man se nogen af de forskellige lag af maling, strukturpaster og stempler.


Lyserødt, brunt og grønt sammen er en ny kombination for mig, men det fungerede.

Til slut har jeg monteret lærredet i en svæveramme.

Udfordring
Det er vel helt på grænsen for at dette kan kaldes et papirprojekt, 
men jeg forsøger alligevel hos:

Tak for at du ser!

4 kommentarer:

  1. Et utrolig lekkert bilde du har laget! Ingen grunn for deg til å gå og kjøpe bilder når du lager slike flotte ting selv. ♥

    SvarSlet
  2. WOW dette var knallstilig!! Elsker den røffe stilen, alle lagene og bruken av stempler! Du er bare utrolig dyktig!

    Ønsker deg en fin ny uke:-)

    SvarSlet
  3. dette er helt fantastisk lekkert.... masse inspirasjon å hente til mine lerret som ligger å venter :D

    SvarSlet
  4. Dette var lekkert. Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Gro :o)

    SvarSlet