tirsdag den 28. maj 2013

99 Luftballongs

Da jeg for kort tid siden var på Bikuben, så jeg luftballonger overalt på papir og pynt. Jeg har tidligere lavet et lidt barskt kort med et stempeltryk af en luftballong, så jeg var let at begejstre. Luftballongerne kom med mig hjem fra shoppingen, og slap løs på scrappebordet.

Først skulle jeg lave en LO til en lille frøken. Jeg ønsker ikke at vise hele LO-en, 
så her kommer udvalgte dele:


Et par luftballonger er fløjet afsted på egen hånd nederst i højre hjørne:

Papiret er fra My Minds Eye, og da jeg var færdig med LO-en, var der mere papir tilbage. Inspirationen arbejdede på højtryk, så jeg gik igang med en kort. 


Watch out world! Er teksten ikke bare skøn til en flok ballonger på tur?!

Som på LO-en er der også et par løse ballonger her:

Det er en anden type kort end jeg plejer at lave, men hvor var det sjovt. I 80-erne sang Nena om 99 Luftballongs - jeg har ikke tænkt at stoppe med 99. Jeg har heldigvis et ark tilbage, og det er ikke umuligt, at der snart kommer et kort mere i samme stil.

Tak for at du ser!

2 kommentarer:

  1. Så fine, herlige sommerfarger! LOen er sikkert kjempeflott og kortet er bare herlig!

    SvarSlet
  2. Så kule luftballonger!
    Og den LOen ser kjempefin ut.

    SvarSlet