søndag den 5. maj 2013

Endelig scrapping igen

Efter en lille selvpålagt scrappepause på grund af skuldre som ikke helt vil virke, har jeg lavet et kort igen. Endelig! Og endelig fik jeg brugt noget af det allernyeste papir fra Graphic 45s French Country Collection.


Jeg har forsøgt at tage et lidt artsy billede.  Det fungerer fint hos andre, at have ting med på billederne, meeen jeg er godt nok ikke helt sikker på, at det skal være sådan her hos mig. Hvad har flasker med kortet at gøre? Jaja, vi prøver.

Papiret er bare så lækkert, og det passede rigtigt godt sammen med motivet, som jeg har købt hos Bydigitalpaper (madebyJanet) på etsy.

I tillæg til papiret fra G45, har jeg også brugt chipboard i samme serie. Romertallene i metal er fra Prima og Finnabairs Sunrise Sunset-serie.

Det er den røde tab, som er i chipboard. G45 er bare så dygtige med detaljerne.

Sådan ser det ud inden i:

Her er bagsiden:

Med stor fare for at gentage mig selv; er det papir ikke bare lækkert?

Udfordringer:

Tak for at du ser!

7 kommentarer:

  1. Veldig stilig! Og jo, de papirene er lekre :)

    SvarSlet
  2. Knallstilig!! og ja G45 lager mye lekkert!

    SvarSlet
  3. Du kan godt gentage dig selv, for både dit kort og papir er så lækkert:-) håber skulderen er ok nu:-)

    SvarSlet
  4. Nydelig kort, flott oppsett. nydelige papirer du har brukt.
    Når jeg vant candyen din (ligger innlegg i bloggen min nå) fikk jeg ett nydelig pose kort og da lurr jeg veldig på hvor du har kjøpt posene hen, kunne tenkt emg noen slike poser jeg også :-)
    Ha en flott kristi himmelfartsadg i morgen og gode bedringer med skulderen din. Håper det går fort fremmover :-)

    SvarSlet
  5. Herlig maskulint, tøft pyntet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlet
  6. Tusen takk for nydelig bidrag, og takk for at du scrapper med oss Papirdokker♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlet
  7. For et utrolig lekkert kort! Elsker fargetonene du har brukt, og veldig flott oppsett! :)

    SvarSlet