torsdag den 16. maj 2013

Yummy!

Jeg synes det kan være rigtigt svært at finde gode motiver til herrekort. Jeg farvelægger jo ikke stempler, og billederne på udklipsark er ofte af små engleagtige drengebørn, som ikke kan bruges til kort til konfirmander eller lidt ældre herrer. Og finder man endelig et fint herremotiv på et udklipsark, så har man bare et af det.

Derfor gik jeg på jagt efter gamle fotografier på Etsy.com, og jeg fandt, jeg fandt. Se lige på dem her - er de ikke skønne?


Hos Snapatorium fandt jeg rigtigt mange billeder, det vil sige ægte, gamle fotografier, at vælge mellem. De kom indpakket efter alle kunstens regler, og jeg fik to ekstra med som tak for handelen.

Nu skal jeg bare have scannet dem, og så har jeg motiver til herrekort i lang tid fremover.
Hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar