tirsdag den 4. juni 2013

Noget nyt: LO til mig selv

Indtil nu har jeg kun lavet LO-er til venners børn, 
men vi har så mange flotte feriebilleder liggende, at jeg har fået lyst til at lave noget med dem. Inspireret af en udfordring med en skitse på scrapping.no, blev mit resultat sådan her:


Billederne er taget i vores ferieparadis Hvar, hvor vi var for fjerde gang i 2012. 


Baggrunden er lavet med gesso, akrylmaling og mist, strukturpaste og en stencil fra Prima. Papiret er fra Tim Holtz' French Industrial blok og chipboarden er fra Dusty Attic.


Nu er jeg igang og mangler egentlig kun et album at sætte LO-en ind i :-)

Tak for at du ser!

2 kommentarer:

  1. Kjempelekker LO nydelig pyntet og flotte farger til bildene :-)

    SvarSlet
  2. Dette var en nydelig LO, Mai-Britt! ♥ Jeg liker at du lar bildene få hovedrollen, og at du tar igjen den oransje fargen i blomstene. Lekker bruk av stensil og strukturpasta, og den blå malingen som tar igjen himmelen. Gleder meg til å se fortsettelsen.

    Måtte kjøpe meg album jeg også, da det ble så moro å lage LOer. D-ring album med løse plastlommer er supert. Da får man plass til ganske mange. Og ekstra lommer kan kjøpes til.

    SvarSlet