onsdag den 31. juli 2013

Posekort med badenymfer

Der er flere som tryller det ene lækre posekort efter det andre frem lige for tiden, 
og jeg vil da også være med. Så her kommer et posekort som er pyntet med A Place in Time/July og French Country Collection (G45) og ikke så meget andet.


Her har jeg også fået testet min helt nye puncher fra Martha Stewart, 
og jeg synes bare mønsteret er så flot.


Kortet som er stukket ned i posen. 
På bagsiden er der ikke andet end et hvidt skrivefælt.


Og så bare lige et lidt artsy billede til sidst. Bare fordi.

Ha en fin aften!


2 kommentarer:

  1. Knallflott posekort! Elsker fargene du har brukt! Og den punchen var virkelig lekker! Den ser jeg at jeg bare MÅ ha.. :P

    SvarSlet
  2. Utrolig lekkert, og den punchen var virkelig flott. Får nok holde øynene oppe neste gang jeg skal handle scrappesaker, for den punchen faller nok opp i min handlekurv vil jeg tro :-)

    SvarSlet