lørdag den 7. september 2013

To konfirmationskort

Af og til dukker der en udfordring op, jeg ikke tror jeg kan løse. 
Da jeg fik spørgsmål om at lave to konfirmationskort med temaerne street art/grafitti/skating, var jeg mildt sagt lidt tvilende til det. Jeg troede absolut heller ikke det ville gå hurtigt, men så fik jeg lidt (eller egentlig en helt masse) hjælp af Kokosbollerina her og pludselig var kortene færdige.

For første kort er temaet grafitti. Billedet er fundet på Pinterest, og på en eller magisk måde havde jeg faktisk papir liggende som passede til. 


For næste kort blev temaet skateboard/street art. Igen er billedet fra Pinterest, og papiret har ligget i mine gemmer en god stund og ventet på det rigtige øjeblik:



Som sædvanlig kan jeg  ikke huske papirproducenterne, 
men jeg mener at have bevist at det er en fordel, at have lidt ekstra papir liggende!!!

Tusind tak til Kokosbollerina for hjælpen!

4 kommentarer:

  1. Tuffa kort som du verkligen prickat rätt med när det gäller stilen! Toppenfina arbeten, båda två!

    Ha en fortsatt skön helg!

    SvarSlet
  2. Wow, så kule kort. Skikkelig i tiden.

    SvarSlet
  3. Det var noen knalltøffe kort!! Tøffe motiver og farger. Og så hyggelig at du fant inspirasjon hos meg da. :)

    SvarSlet