lørdag den 30. november 2013

Altered kageform

Det er ikke tit, jeg blogger to gange om dagen, 
men når man nu har ting at vise frem, så er det bare at slå til.

Denne gang har jeg lavet endnu en altered kageform, 
som kan hænge på juletræet eller på en troldhassel, som her hos mig.

Jeg har malet den med Distress Paint i farven Picket Fence først. 
Så har jeg klippet en passende cirkel ud af en gammel bogside. 
Cirkelen er malet med gesso og sprayet med Perfect Pearls (Biscotti), 
før den blev limet på i bunden af formen. 
Pynten er lidt mesh, en julestjerne og tre perler. 
Julestjernen har fået lidt gesso og glitterlim i midten,
 for jeg synes den var lidt for gul.

Til sidst har formen fået Glitter stickles og grov struktur paste i kanten. 
Båndet er limt på med glossy accent, for det synes jeg holder bedst.

Og resultatet blev sådan her:

Et nærbillede af pynten:

Med denne deltager jeg i:

Thats just so cute: So Cute Surprise #23 hvor temaet er "Mat/Food"

-o-

De forrige to kageforme, jeg har altered på samme måde, 
finder du her

Tak for at du ser!

6 kommentarer:

  1. Sandkakeformene du har dekorert (også tidligere) er utrolig flotte.
    Jeg har også fått kjøpt meg struktur pasta men når jeg får testet den er en annen sak. Kune tenkt meg å prøve meg på noen former jeg også. Blir jo så inspirert av andre men så lite gjort :-)
    Ha en flott adventstid.

    SvarSlet
  2. Å for en nydelig kakeformpynt! Gøy å se sånn kreativitet! Takk for ditt flotte bidrag til TJSC!

    SvarSlet
  3. Nydelig pyntet kakeform i flotte farger!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlet
  4. Så delikat og fint! God ide. Håper du har en fin advent.

    SvarSlet
  5. Denne ble utrolig lekker! Tusen takk for at du tok utfotdringen hos oss i TJSC!

    SvarSlet
  6. Så utrolig flott. Og kreativt. Har en del slike kakeformer her i huset, og har kun tenkt tanken på og bruke de til telys. De andre du hadde laget tidligere var jo også så herlige, og flott pyntet!

    SvarSlet