lørdag den 16. november 2013

Julehilsen med toffifee i rødt og hvidt

Der har været stille her i bloggen lidt, for jeg har ikke fået scrappet så meget som ønskeligt på grund af sygdom. Men hallo....jeg har jo julescrappet siden august, og midt i november er det da på tide at begynde at vise produktionen frem.

Denne her toffifeeæske er lavet til jubilæumsudfordringen på scrapping.no , 
hvor en af opgaverne var at lave et altered projekt med tema jul.


Tidligere har jeg ikke været specielt glad i rødt - hverken til jul eller ellers. 
Denne jul derimod har jeg set så mange lækre juleprojekter med hvidt og rødt, 
at mine tidligere forbehold er blæst væk. 

Det skader jo heller ikke inspirationen, at man finder så lækker papir som dette fra 3ndy papir.
Jeg synes, at den lille julepige er så sød!

Rigtig god weekend!

1 kommentar:

  1. Så fint! Og rødt kler prosjektene dine så fortsett gjerne med det. God bedring!

    SvarSlet